=)

Det har varit lite jobbigt under den senaste tiden men det börjar arta sig nu och förtillfället är jag väldigt glad och lycklig =)

Har kommit närmare två kompisar och haha vet inte om jag vill säga detta men killar har blivit inblandade oxå haha ^^

Idag är det fredag igen mycket skönt =)
Ska äta hamburgare med familjen snart och sedan umgås med mina kompisar =)

Imorgon har vi au pair möte och vi ska åka och titta på en baseball match :P sen ska jag möta upp Janina som är på kurs i DC också vi ska nog ut och äta eller något =)
Söndag ska vi spela volleyboll, väldigt skön och rolig helg, och det ska vara fint väder som det vart nu ett tag =) yeaaah

Hoppas ni har det bra kramar =) <3

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tur att det har vänt för dig. Kan det vara att vi tänker så många positiva tankar om dig?

2010-05-09 @ 10:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0