250510

Hej allihopa,
Hoppas ni har det bra =) jag mår bra förutom att jag har jätteont i mitt revben och lite i de översta magmusklerna :( det känns som att jag har en kniv där =(
Ska in till doctorn idag hade jag tänk och kolla vad det är för något.

Igår va jag och Fabienne på en stipendieutdelning på min pojkväns skola, dock kunde han inte komma men en annan kompis var en av kandidaterna för stipendie så hon ville att vi skulle komma =)
Efter det åkte vi till mc donalds och jag körde hem fabienne och jag åkte och såg Lasanna lite snabbt =)

Annars har det varit en lugn vecka förra veckan, jag är klar med alla saker för förlängningen av mitt år, och jag ska bara göra klart sista delen av hemläxa för kursen nästa helg.

Tiden går så sjukt fort, snart är mitt första år över som au pair och jag är intresserad och nyfiken på hur det andra året kommer bli och vart jag kommer komma.

Ni får ha det bra =) kramar


Jag och fabienne =) <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Det är fler än du som är nyfikna!

2010-05-25 @ 18:55:19
Postat av: Ulle

Nyfiken? Inte jag....

2010-05-26 @ 14:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0