Bli hälsosammare =)

Hej allihopa,
Har jobbat väldigt mycket det senaste, i måndags var den en "holiday" har glömt bort det svenska ordet ^^ haha
Så då hade jag alla barnen hemma, visserligen var föräldrarna hemma också men vi jobbade tillsammans.

I Tisdags så var det en snödag som dom kallar det här, det vvar lite isigt på vägarna så då ställde dom in skolan, vilket betyder att jag hade alla barnen igen. Men vi hade det kul, vi hade lite skolarbete och email att göra och sedan åkte vi lite pulka på isen :D gick jätte fort haha .

Nog med arbetet ^^ jag har nu bestämt mig att jag ska börja springa varje morgon innan jag börjar jobba, första försöket ska bli idag, ska faktiskt göra mig iordning nu för att gå ut. Har tappat min kondition så, så jag måste göra något åt det tyckte jag :D

ha det bäst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0