hej igen

Hej där ute, jag vet att jag är väldig dålig på att skriva, men det finns inte så mycket att skriva om och jag har helt tappat lusten att skriva. Men jag ska försöka skriva 1 gång i veckan för er där hemma och berätta hur jag har det.

Jag har det bra, det har vart lite jobbigt nu med att justera och komma in i den nya familjen, jag har saknar och jag saknar min andra familj väldigt mycket, ni vet att dom betyder hur mkt för mig, och de har även haft lite problem med deras nya au pair för barnen är så vana vid mig och saknar mig, men nu börjar allt bli bättre hos båda familjerna.

Jag jobbar inte jätte mycket i denna familj dock, jag jobbar en timme på morgonen börjar 6.45 för att ta upp barnen och göra dem i ordning för skolan och vi går ut i dörren, 7.45-7-50 för gå till skolan. Sedan hämtar jag dom 3 de flesta dagarna annars är det 4 eller 5. Då är det läxor som gäller och sedan dusch och middag. Och under tiden middag så brukar min värdmamma komma hem och vi pratar om dagen och sedan är jag klar för dagen.

Mina helger spenderar jag med mina älskade vänner i South riding, det är den ända tiden jag kan träffa dom, ni får tycka vad ni vill om mitt val att spendera min helg men jag älskar det och kommer fortsätta göra det :)

Ni får ha det bra och jag saknar er jätte mkt <3



Här är en liten del av mina underbara kompisar  :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0