Still alive

Har haft väldigt mycket att göra nu det sista, min värdmamma reser mycket så jag jobbar extra nästan varje dag, och jag håller på med alla grejer som innebär med förlänga mitt år som au pair, jag träffar mina vänner och kära =) haha,

Men jag ska försöka uppdatera lite bättre för er nu så ni vet vad som händer i mitt liv =)

Måste säga att jag saknar er grymt mycket där hemma =)

och året har gått väldigt fort snart är det över, vi åker till florida snart =) yeaah, 2 veckor, och andra veckan ska vi åka ner till key west vilket ska vara väldigt fint, =)

Nu ska jag gå upp och lära min värdpappa hur man använder  iphone han har blivit en mycket stolt ägare idag :P haha

Ha det bra älskar er<<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0