Här igen :P

Som ni kanske märkt har jag inte skrivit på ett bra tag, känner mig lite dålig med det och nu börjar folk säga att man måste skriva igen, så jag får väl börja och se hur det blir :P

Jag är som sagt tillbaka till min gamla familj som bor i South Riding.
Det funkade inte så bra med den andra i Gerogetown Washington.
Alla är jätteglada att jag är tillbaka och det funkar utmärkt.
Det är annorlunda schema från när jag va här tidigare för att den lille pojken går nu i skolan tisdag-fredag så dom dagarna börjar jag att jobba kl 12 :D vilket är väldigt skönt,
Så under dagen kan jag sova lite längre och sedan sätta igång att göra mina sysslor jag måste göra under dagen och jag försöker även komma ut att gå varje morgon vilket har funkat si så där för att det har vart så j***** kallt ute. :P

men men annars är allt bara bra och jag trivs jätte mycket.
Vi hade en bra semester i Florida över jul/nyår.
Besökte Disney World för 4 dagar vilket var mycket uppskattat av alla.

Det var en liten uppdatering från mig här och jag ska försöka skriva mer än vad jag har gjort.

jag får även skriva ett stort stort grattis till morfar på hans födelsedag idag :D

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0