This week

Denna vecka är väldigt enkel att jobba måste jag säga, för mina barnen har fotbollsskola från 9-3 varje dag.
Och det innebär att jag väcker dom 7 och de får läsa i 15 min sedan är det frukost som gäller, och sedan byta om till fotbollskläder och packa väskan med vatten och lunch och extra solkräm m.m. sedan bär det av till fotbollen.

Jag åker hem och gör det som ska göras, t.ex. idag skulle jag ordna deras kläder i byrån så allt är fint.
Pratade även med Fabienne som kommit hem från Tyskland var mycket roligt :) Imorgon ska jag åka och hälsa på henne under min fri tid :)

När jag hämtade upp barnen så hade jag även packat med badkläder för alla och vi åkte till privat klubben vi är  medlemmar i och vi hoppade i poolen och var där typ 2 timmar sedan åkte vi hem och gjorde lunchen för imorgon och åt middag och började med piano träning och lite matte, sedan kom in värdpappa hem.

Det var ett exempel på hur en av mina dagar kan va :)


Kommentarer
Postat av: Ulle

Njut så länge du kan!

2010-08-18 @ 17:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0