Lost with a gps

Hhaha ibland funderar man verkligen om jag är blond ^^ haha jo det är ju sant att jag är nästan iaf ^^ orginal är jag det, men nu idag bevisade jag att jag var även blond inuti oxå ^^ haha

Jo det var såhär min värdpappa bad mig att ta min bil på service i Alexandria, snäll som jag är gör jag det, och jag åkte direkt efter att jag släppt av barnen på fotbollsläger. Jag slog in adressen i min gps och börja åka, gick väldigt bra i början men efter några svängar så var inte gatorna jag skulle svänga på öppna, de hade de där blockerings grejer. Så det blev så att jag vela omkring i downtown dc, haha men jag övervägde att åka hem och köra därifrån istället, fick också stanna för att fylla på bensinen också.

Sedan hittade jag platsen väldigt bra =) haha och där fick jag sitta och vänta på bilen i typ 2 timmar.
Dom hade ett väldigt fint väntrum för alla kunder där man kunde gå och hämta kaffe, läsk, bagels, sötsaker, chips, ja allt möjligt. De hade även så att man kunde låna en Ipad man kunde använda under tiden.
Jag vill inte veta vad detta kostar, haha

Det var en liten händelse i mitt liv ^^

Ikväll ska jag träffa min nya LCC, hoppas att det går bra=)

Och imorgon åker jag iväg till Silver Bay au pair course =) yeaaah ska bli skit kul =)
Ha det bra

Kommentarer
Postat av: Ulle

Lik moster ser jag! Är det en merit tro?

2010-08-20 @ 09:09:58
Postat av: mamma

Om inte GPS:en funkar i DC så kan du ju ta och skicka hem den. Den är ju trots allt pappas julklapp som du lånar under din tid i USA, haha

2010-08-20 @ 21:14:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0