Min helg

I fredags åkte jag och fabienne först till south riding festival där våra pojkvänner jobbade för kvällen, så vi hälsa på dom snabbt innan vi skulle tillbaka hem till mig för att ha middag med min familj. Efter det så kom Xolani förbi lite och sa hej innan vi gjorde oss iordning för att åka till hookah baren, och senare när våra pojkvänner va klara med jobbet runt 11 kom dom till baren också.
Runt 1 bestämde vi att vi skulle åka från baren och jag och fabienne tog fabiennes bil och följde med killarna till ross hus medans de två andra tjejerna åkte hem.

Klockan gick vääldigt fort och helt plötsligt var kl 3.30 am, och vi kom hem vid 4 am. För mig innebar det är om 2 timmar måste jag gå upp för att göra mig iordning för att åka till au pair kursen, ajdå, det var lite för lite sömn där måste jag säga men det gick bra med kanske 10 koppar av kaffe den dagen :P hehe och vi gick och la oss vid 11.30. Klasserna var roliga och mycket bra lärare, maten var god och vi sov på ett hotell.
Kan inte klaga på au pair kursen, ska defenitivt åka hit igen när jag är inne på mitt andra år.

Fick även ett förslag på en ny värdfamilj i lördags men jag tackade nej, det var 3 pojkar, en var 3 år och de andra var 1,5 jag känner inte riktigt för att ha småbarn igen :P vill ha äldre barn så jag kan va ledig under dagen =) hehe

ne nu får ni ha det bra hörs en annan dag =) kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0