snart är tiden ute

tiden har gått grymt fort när jag har vart här i usa, snart är det den 10 augusti och ett år sedan jag lämnade sverige, men som ni vet har jag förlängt och jag blev med i systemet igår så jag är nu i processen för en ny värdfamilj.

Jag har vart med om rätt mycket ändå när jag vart här tycker jag, många roliga saker och jag ångrar inte en sekund att jag åkte, om ni har möjligheten att åka, GÖR DET. det är hur kul som helst och man växer som människa väldigt lätt.

=)

Jag vet att jag varit väldigt dålig med att skriva, men jag har varken haft tiden eller orken till att skriva förlåt :( Ska försöka bli  bättre med det, och hålla er uppdaterade vad som händer med ny värdfamilj och allt vad det heter =)

H adet bra älskar er alla där hemma <3

Kommentarer
Postat av: Ulle

Har du blivit vuxen och har fullt upp? Eller gammal och trött?

2010-06-05 @ 17:41:09
Postat av: Erika

Hejsan! Jag har möljighet att åka till Irland nu som au pair. Jag är 17 år och har inte utbildat mig ännu. Tror du att man kan klara ett år som au pair och sedan gå tillbaka och gå 3 år i gymnasie?

2010-08-11 @ 00:35:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0