Ny vecka

Nu är jag inne på den andra jobb veckan :) Och allt går bara bra,

I helgen åkte jag tillbaka till South Riding direkt efter jobbet på fredag, vi skulle ut till en bar, typ en liten hejdå fest för Hana som flytta till Texas nu igår. Vi hade en mycket trevlig kväll och kom hem sent och jag sov hos Natascha.
På lördagen var det meningen att jag skulle åkt hem men vi ändrade planer så jag stannade en natt till.
Vi åkte och mötta upp Hana, Tatiana, Janine, och Lilly för att ha lunch sedan åkte vi till Fair fax mall, blev lite underkläder från Victoria secret =)

Sedan senare på kvällen åkte vi hem till Xolani för att umgås en sista kväll med Hana och jag och Natasha åkte sedan vidare till baren igen för att möta upp Ross och Ashanafee och lite annat folk för att säga hejdå till dom också. Ross och Ashanafee ska flytta iväg 4 timmar för att läsa på collage.

Så denna helg har varit väldigt rolig men dock tråkig för att säga hejdå till sina kompisar. Vi ska givetvis hålla kontakten och försöka mötas upp igen. Kommer sakna dom alla.

Bilder kommer senare.

Hoppas ni haft en bra helg =)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Vi hade också en trevlig helg. Den sista innan jag började jobba. Nu får jag vänta till nästa ledighet. Cypernresa ska det då bli, härligt

2010-08-17 @ 17:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0