Svar till Emma !

1. Vad är det bästa med att vara au pair?
2.Om du hade kunnat ändra på något, vad skulle det vara?
3. Hur ser en vanlig dag ut för dig?
4. Tycker du att jag gör rätt i att åka?


Hej Emma, självklart kan jag svara på lite frågor :)

1. Det bästa med att vara au pair är att få vara med i uppväxten med sina värdbarn och se dem utvecklas, Träffa nya vänner från hela världen. Utveckla engelskan och se amerika. Och sedan så växer man grymt mycket i sin personlighet, man blir jätte start som person. Det har i alla fall jag gjort väldigt mycket.

2. Nej, jag vill inte ändra på något i mitt liv här som au pair, jag trivs jätte bra här med min familj och mina vänner.

3. Jag börjar jobba 7,45 på morgonen och slutar vid 5. Under dagen tar jag hand om en 2 årig pojk och sedan hämtar vi de äldre barnen som är 8 och 10 år gamla. Jag och pojken åker runt på olika klasser så som musik klass och open gym.

4. Absolut det var mitt bästa val jag gjort i hela mitt liv, jag ångrar absolut inte att jag åkte, och jag kommer att förlänga mitt år här också. Så jag är helt klart glad över att jag åkt :)


Hoppas svaren var bra :)

Inlägg om helgen kommer senare =) ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0