Små saker som gör ens dag.

Idag var jag snäll och jobbade över lite, behövde inte riktigt men jag höll på att hjälpa min tjej med läxorna och kände att jag inte kunde gå direkt när kl var 5, så jag jobbade till 5.40 eller något i den stilen.

När jag kommer ner och går på toaletten så ser jag en vas med rosor i, röda och rosa, det var min värdpappa som satt dit dom, för han åkte och handlade förut och kom hem med rosor, men jag har ingen aning varför jag har fått dom ? ska fråga det när jag ska gå upp och ha middag med familjen snart. Men det är sådana här saker man bli glad av, för han måste ju haft något speciellt att tacka för, varför annars skulle han ställa rosor på mitt badrum?

Ikväll är det bowling med ett tjejgäng :) ska bli kul, har inte träffat dessa tjejer på ett tag.
Ha det bra


I was nice and worked over a little bit today, I didn´t need to do it but I was buzy helping the girl with her homework and I couldn´t just walk away from her when the time was 5, so I worked till about 5.40.

When I came down to the basement I went to the bathroom and I saw roses on the sink, It was my host dad who put them there, how I know that was because he went to buy dog food before and he came home with roses to. But I have no idea why he gave some to me, problably something to thank for, im going to ask him when I go upstair to have dinner with the family soon. That is this kind of stuff you appreciate that much, and it´s makes your day.

Tonight a couple of girls are going to do bowling :) it´s going to be fun, I haven´t met this girls for a while.
Take care !


Kommentarer
Postat av: mamma

Oj, vad gulligt av familjen. Du har kanske namnsdag i USA?

2010-03-04 @ 07:19:32
Postat av: mormor

Det beror nog på att familjen gillar dig;)

2010-03-04 @ 10:14:55
Postat av: Ulle

Vilken tur du har som får blommor! Jag har väl inte varit tillräckligt snäll kan jag tro. Så inga rosor till mig.

2010-03-04 @ 16:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0