Saturday night :)

Håller på att göra iordning mig för att gå ut till en bar med ett par vänner :D ska bli kul =)

Tänkte slänga upp en bild på hur jag ser ut, har inte gjort det på hur länge som helst :P

 
Här är min outfit, leggins (target) Svart tight klänning (gina tricot) blommig tunika (target) stövlar (macy´s)
diadem (target)

Köpte allt från target igår om ni undrar ^^ ahha var meningen att jag skulle bara köpa leggins men det blev som sagt lite mer.

Har tänkt att skriva en summering av min tid här i amerika, det kommer nog kanske imorgon om jag har tid.
Ska till Starbucks i Leesburg och sen vet jag att jag ska jobba på kvällen någon gång.

Men hoppas ni har det underbart, nu måste jag gå och fixa till sminket lite =)

Puss puss

English version are coming in a short time, dont have time now sorry ^^ Take care



Kommentarer
Postat av: Ulle

Skojjigt att se dig. Godiset var gott som familjen hade med sig hem.

2010-03-07 @ 08:14:02
Postat av: mamma

Jag fick ju vara med under hela "påklädningsproceduren". Slutresultatet blev bra!

2010-03-07 @ 10:07:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0