Onsdag

När jag kom upp så var inte min lille pojk vaken än, och fortfarande sover, så jag sprang ner hit och kollade mail och grejer. Så jag hinner med ett litet inlägg =)

Har vart lite dålig nu för tiden med att uppdatera för er vad som händer, men som jag sagt det har vart underbart väder och jag vill umgås med mina kompisar ute i solen då. Men jag ska försöka bli bättre =)

I helgen börjar vi med hottub party hos Nanti på fredagen =) yeah, och sedan runt 6 på lördag morgon planerar vi att åka iväg till VA beach =) vi är 9 tjejer som ska åka, det kommer bli hur kul som helst, alla ser fram emot det jätte mycket =)


When I came up the boy was still asleep, so that means that im starting later, so I ran downstairs and checked my mails, and was thinking that I could write something here for you =)

I have been a little bit bad with that lately, but the weather has been wonderful and I have been outside with my friends =) But i´ll try to be better.

This weekend we are starting with a hottub party at Nanti´s house on friday =) And then around 6 am saturday morning we are trying to start the trip to Va beach, it´s around 3 hours away. We are 9 girls who is going =) It´s going to be soo much fun, we all are exhited and want weekend now =)

Take care =)


Last time we had hottubparty, some pictures
 
Janina, me and Alicia


Alicia, Janina, me and Nanti =)


Kommentarer
Postat av: Ulle

VA-beach? Badar man där eller?

2010-03-25 @ 16:24:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0