Förslag

Detta är som sagt en au pair blogg där jag skriver om vad jag gör här i south riding, Viginia, USA
Men just för tillfället känns det som att jag har tappat lite av det här med au pair blogg, jag vet inte riktigt vad jag ska skriva och vad ni vill läsa. Inte heller hur mycket man kan skriva om vad som händer med barnen under dagarna.

Kan säga att vissa dagar är livet underbart att jobba med barnen men andra dagar kan det vara helt för****** rent ut sagt. Just nu är vi inne i en lite downperiod med de stora barnen, kan inte skriva ut vad som hänt, men det är rätt tufft. Men vi jobbar på, med vi menar jag, jag och mina värdföräldrar. Hoppas att allt kommer bli bättre snart,

Det ska bli väldigt skönt att åka iväg till Texas måste jag säga, komma bort lite och även ge familjen tid att prata och jobba igenom detta.

Ni får jätte gärna skriva och kommentera vad ni vill höra mer av och jag stället jätte gärna upp på frågor om allt vad som innebär att bli en au pair.

Ha det bra


This is a blog about how an au pair can live, thats what im doing in South riding, Virginia, USA.
But right now I don´t feel that its so much about au pair life, or I dont know, im writing what im doing with my friends and stuff, but not that much about my work and stuff. But at the same time I don´t know how much I can write about it.

And I don´t know what you want to read about, If you could give me some advice I can change, and what you want to read about. If you have question I will off course answer them and help you.

One thing I can say, somedays you love to work with the kids, and they are how beautiful as kids can be, but other day you don´t know what you are going to do with them.
Right now we are in a tough period in our family, but we are doing everything to make it better.

Im so happy that im leaving for Texas tomorrow, its a good time for a break. And even good because the family can sit down and talk and try to make this out.

But as i said I would love to hear what you want me to change and if you have question how it is to be an au pair go for it and ask =)

Take care




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0