Want weekend so bad

Vet inte varför, men jag vill bara att det ska vara helg, jag har varit trött hela veckan. Känner mig lite småsjuk men det är okej, och denna helgen så kommer min bästa svenska kompis jag har i amerika :) En av mina bästa vänner överhuvudtaget också :) Det kommer bli så kul, saknar henne, och hon har faktiskt födelsedag på lördag också :) Ser fram emot att få se henne :)

Men innan på fredagkvällen ska Nanti, Alicia och jag gå på basketmatch, och efter det åker vi och hämtar Julia från bussen, vet dock inte tiden än men :P

Ha det bra =)


I don´t know why, but I just want weekend today, I´m just tired this week, and on this weekend my best swedish friend in america are coming to my place :) It´s gonna be so much fun, i miss her, and she actually have birthday on saturday to :) So im just looking forward to meet her, :)

First on friday Nanti, Alicia and I are going to a basketballgame, and after that we are going to pick up Julia from the bus :) Don´t know the time she arrives but, yeah :P

Take care =)

Kommentarer
Postat av: mormor

Kul att Julia kommer på besök, då får ni fira era födelsedagar tillsammas. Det är ju inte så många dagar tills du o din bror fyller år!

2010-01-21 @ 12:18:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0