Uppdatering

Hej allihopa, förlåt att jag inte skrivit på ett tag, men nu kommer det en liten uppdatering för er:)

Jag har det bara bra, dock är det väldigt kallt i mitt rum nu och jag känner mig lite sjuk, men det är ju fredag imorgon =D så man kan ju inte vara deppig ^^ haha

Fick en liten chock förut när malin skrev till mig ;P trodde inte hon var uppe så sent, men det var mycket kul att prata med henne :) hon får höra på alla mina historier hit och dit^^ haha, men hon sa att hon "didn´t mind ". Jag och Julia har kommit på att det inte finns någon riktigt bra översättning på denna mening, men aja.

I måndags var barnen lediga och vi hade en bra och händelserik dag, bla,
*spela baseball
*ena hunden försvann
*Nanti kom över
*gjorde ett hemligt projekt för min familj
*de stack och lekte med kompisar

Så såg våran dag ut i kort :P

Tisdagen kommer jag inte ihåg vad jag gjorde ^^ Den var säkert bra :P

Igår var dagen bra och på kvällen åkte jag och hade en sallad på Panera med Nanti och vi pratade, mycket trevligt :)

Idag var vi på biblioteket jag och den lille, sen en snabb visit hos Nanti :) Nu sitter jag här och kl är 10 och jag ska gå och lägga mig, jag började jobba 6.30 idag för min värdmamma skulle till tandläkaren på en operation, så jag är lite extra trött plus att jag mår lite halvdåligt :(

Men ni får ha det underbart :)
Saknar er<3

Kommentarer
Postat av: Moster i skåne

Du har fått en award av mig!!!

Kram gumsan!

2010-01-29 @ 08:25:03
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com/
Postat av: mormor

Kul o höra hur det är! Se till att du är frisk tills "svenskarna" kommer på besök;)

2010-01-29 @ 12:27:47
Postat av: Ulle

Tomas och jag sitter här i ungdomsrummet. Alex har kamrater nere, Elin med kamrat är på hennes rum och Coffe har fått igång xbox på sitt rum.Hoppas att du har det bra.

2010-01-29 @ 21:31:10
Postat av: ELLEN - eecederholm.se

snygg blogg!

2010-01-31 @ 15:54:59
URL: http://eecederholm.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0