The future

Det skrämmer mig när jag tänker på vad jag ska göra när jag kommer hem, jag vet inte ens när jag kommer hem? Det går runt tankar hela tiden, ska jag stanna 6 månader eller åker jag hem i augusti. Om jag åker hem i augusti, vad ska jag plugga till? vad ska jag göra om jag kommer hem i februari nästa år? Det är sjukt många tankar som går runt i mitt huvud, och det stressar sönder mig, det är sjukt svårt att veta vad man ska göra.

Jag tänkte grymt mkt igår när jag var ledig, hade det väldigt skönt och lugnt men många tankar på vad jag ska göra. Jag har nya ideér varje dag, fråga mamma ^^ haha Vi får se vad framtiden säger helt enkelt. Nu ska jag ta och sätta mig och kolla på dagsutflyckter jag kan göra när min familj är här =D


It scares me when I think of what to do when I get home to Sweden agen, I do not even know when I get home? It goes around in my head, will I come home in august this year or in february next year??. If I go home in August, what should I study ? What should I do if I come home in February next year? There are many  thoughts going around in my head, and the stressing me out, it's really hard to know what to do.

I thought alot yesterday when I was of, had it really nice and quiet but many thoughts on what to do. I have new ideas every day, ask mom ^ ^ haha We'll see what the future says simply. Now I'll go and look after day trips I can do with my family when they are here = D
Take care =)



I wanna be back here on the beach at the cruise agen :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är inte lätt att veta hur man ska göra. Du hinner tänka lite till innan du måste bestämma dig. Vilken skön bild, längtar till sol o bad.

2010-01-19 @ 22:29:32
Postat av: olivia

Hej! Såg att du bor i närheten av där jag snart kommer bo!

Jag anländer till Fairfax den 5 februari=)

Hur trivs du?

kram /olivia

2010-01-20 @ 00:17:08
Postat av: mamma

Det kommer att bli bra vilket som du än väljer. Det kanske blir en kringelkrokväg innan du är framme vid ditt mål, se bara på mig! Du fixar det, jag är övertygad om det. Njut av tiden du är i USA!

2010-01-20 @ 06:45:47
Postat av: Ulle

Härligt men jobbigt och stå i starten på vuxenlivet.

Gör det som känns bäst, läsa är inte fel i dagens tider. men göra det efter ytterligare 6 mån eller till hösten spelar ingen roll tror jag.

2010-01-20 @ 14:41:33
Postat av: tomas

Jag vet, kör lite buss.Då är livet fulländat.

När du skriver på engelska, hur vet jag att det står samma som på svenska?

2010-01-21 @ 15:14:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0