Min helg =)

Denna helgen har varit en av mina bästa =) Vi gjorde inte jätte mycket speciellt så men det var bara grymt roligt :P
På fredagen åkte vi till en kompis hus för att ha avskedsfest för Stephanie som flyttar till new york nu nästa helg, hon ska förlänga sitt år med 6 månader men hon ska bo i new york.

Lördagen åkte jag, Nanti och Alicia till Reston för att åka skridskor, grymt kul var det, och det var jätte längesen jag åkte skridskor så jag trodde det skulle gå dåligt, men skit va grymt kul det var och lätt. =)
Efter det bestämde vi oss för att gå och se Avatar, så vi åkte till Fair fax corner och bokade biljetter vi åt på Carlifornia kitchen, väldigt god sallad åt jag =) Mellan maten och bion klippte Nanti sig :)

Söndagen tog jag det lugnt först på morgonen, pratade lite med mamma och pappa, och sedan åkte jag och klippte mig bara toppade dock, och sedan åkte jag hem och skrämde Nanti, haha det är en annan historia^^
Vi åkte och köpte pizza och åkte till mitt hus och såg på Hangover, Xolani kom lite senare också.

Det var min helg =) Kanske inte låter jätte rolig men det var det. Huvudsaken är att spendera helgen med sina älskade vänner =)

Jag bestämde mig för att färga håret också, men jag tror itne det kommer synas så mkt men ^^ vi får väl se imorgon, sitter även nu och fixar mina naglar, mkt nöjd :) Sitter och tittar på american idol =) haha

Måste säga ett stort grattis till min älskade mamma som fyllde år igår (lördag) jag var inte vid datorn igår så jag kunde inte skriva något om henne, men jag ringde henne snabbt och sa grattis =) Nu är det inte långt kvar tills hon och resten av familjen kommer =D

Och jag fick reda på att jag är ledig imorgon också, blev sååå glad :D Det är en holiday imorgon och ingen skola, jag var tillsagd att jobba på morgonen först, men tidigare idag så ringde min värdpappa och sa att de inte behövde mig, då blev jag super glad, men ingen av mina vänner är lediga, men jag ska ta det lugnt, och kanske åka med Nanti om hon gör något kul =) haha

Detta blev ett långt inlägg men ni får ha det super bra =D



The english version are coming later ^^ to tired to write everything agen in english ^^ haha sorry.

Kommentarer
Postat av: mamma

Tack för gratulationen! Jag har börjat nedräkningen tills vi kan träffas på riktigt och inte bara via nätet.

2010-01-18 @ 22:15:55
Postat av: mormor

Kul att ni gör lite"nyttiga" saker också! Det kan du kanske göra med din familj också;)

2010-01-19 @ 10:58:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0