Grattis :D

Dagen idag har varit väldigt bra, och nu har jag och Julia kommit hem till mig och vi sitter här och pratar och grejar lite, :) Är lite för trött för att skriva om dagen, det kanske kommer senare :)
Matchen var dock bra :)

Måste säga grattis till Julia som fyller 20 imorgon och även min kusin Joel som fyller 19 =)
Hoppas att ni kommer få en underbar dag, jag vet att Julia kommer få det ;) haha för jag är ju med =D

Ha det underbart :D

The day today have been really good, and now me and Julia is home and safe :) We are sitting here and talk and doing stuff at our computer, but i´m to tired to write everything about the day, but it will might come later this weekend :P But the game was good :)

And I need to say HAPPY BIRTHDAY to Julia 20 and my cousin Joel 19 tomorrow (saturday)
And I wish them a really good day :) I know that Julia is gonna have a great day becasue i´m with her ;)

Take care =)


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas ni får en kul helg, ni är nog trötta i käkarna efter allt prat och skratt;)

2010-01-23 @ 14:22:12
Postat av: Joel Nilsson

Hej tack för ditt grattis! Jag har haft en riktigt bra födelsedag med hela familjen här och vi har ätit god mat. Fick ett kilo godis av Rebeccas föräldrar så är väldigt mätt just nu! Fick även pengar till att flytta hemifrån av mamma och pappa(de vill nog bli av med mig), lite saker till en lägenhet och så. Tanken är att jag skall läsa i Borås till hösten för att bli IT-tekniker. Jag skall förövrigt göra praktik hos din bror på Göliska om några veckor! Jag skall hälsa ifrån hela familjen inklusive Rebecca och hoppas att du har det jättebra därborta!

Kram Joel med familj

2010-01-24 @ 22:52:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0