Fredag :D

I morse när jag och min lille pojk gjorde oss redo och åkte till ett bibliotek 25 minuter från oss för att gå på en sagostund dom har för 2 åringar så var biblioteket stängt pga en virginia holiday, =/ så då var det bara att vända om att köra hem igen, vi lekte lite med playdoo och sedan åt vi lite och dags för säng efter det och nu sitter jag här =D Han vaknar väl om ett tag, kanske en timme eller så :P

Ikväll ska jag på basketmatch med Nanti och Alicia :) Hoppas det kommer bli kul, någon gång i helgen ska vi bada badtunna också, förhoppningsvis, imorgon ska vi även åka skridskor, hoppas på en rolig och skön helg :)
Ha det bra =)


This morning when me and the little boy got ready and left to the library about 25 min from us, we saw a sign on the door that the library was closed today because an virginia holiday today, so we went back to the car and drove home agen. We played some playdoo, eat some lunch and after that a nap, and know im sitting here. He will wake up in about 1 hour I think.

Today me, Nanti, and Alicia are going to watch a basketball game,=) think it´s going to be fun :) And sometime this weekend we will maybe go into Nantis hottub :) tomorrow we are going to ice skate, and I hope that this weekend is going to be fun and relaxing :)
Take care

Old picture from sweden :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0