Dålig uppdatering.

Skäms på mig, har inte uppdaterat på ett tag och jag vet att ni där hemma är nyfikna på hur jag haft det, några anledningar till att jag inte skrivit är, först jag var sjuk på nyår :( min dataskärm är trasig, måste hålla i den för att få den uppe, och dels att jag satt i bilen lördag, söndag :P

Som sagt jag var sjuk på nyårsafton, på dagen tog vi det bara lugnt och de stora barnen var fortfarande hos mormor och morfar och dom skulle stanna där över natten igen, så det var bara jag och föräldrarna och den lille pojken, vi gick ut och åt, det värsta var att de serverade en RÅ hambugare till den lille :O det gjorde att vi tappade aptiten lite, jag beställde in en sallad, var inte värst hungrig, det var kycklig i den, och jag tror den var dålig, för när vi kom hem igen så blev jag sämre och fick problem med magen också.
Min värdpappa erbjöd sig att jag kunde få gå ut och göra något, men jag sa tyvärr så stannar jag inne för jag mår inte bra, så de gick till en hottub som vi hade vid poolen och de gick på en promenad medans jag var hemma och såg till pojken när han sov, och jag läste även klart min bok, andra boken i twilight, och har nu kommit halvvägs in i den tredje boken mamma gav mig :) TACK=)

Fredagen var jag helt utslagen, så jag låg bara i sängen typ och läste och sov, jobbade som sagt inte. Och det var dagen innan vi skulle åka hem så vi packade och gjorde oss iordning för hemfärd.

På lördag morgon åt vi frukost och började packa bilen, jag tog den lille och höll han ute och ivägen från allt packande^^ hehe vi sprang runt omkring och hade det kul:)
Sedan var det dags för mig pappan och de stora barnen att ge oss av.
Mamman och pojken hade ett flyg lite senare.

Vi stannade på downtown disney och gick omkring där och kika, det var roligt^^
Hade bokat ett hotell ca 8 timmar, (halvvägs) men olyckligt nog blev vi fast i trafik så vi tog in på ett hotell som var 3 timmar från vårat mål, om vi skulle fortsatt skulle vi vart på "vårt" hotell vid 11-12 tiden, och det var för sent. Vi sov på ett jättefint hotell och åt sedan frukost på waffle house, och fortsatte vår resa på söndag morgon.
Kom hem till ett kallt virginia vid 8 tiden. Drack lite te för att värma upp lite, för när vi packade ur bilen var det väldigt kallt och man kunde inte vara ute mer än 2 minuter för det var så kallt.

Men vår resa till florida har varit väldigt bra, okej det var ännu ett minne att ta med mig i mitt liv =)
Dock så saknade jag mina kompisar lite men nu får jag äntligen träffa dom igen :)

Faktiskt så sitter jag och väntar på dom nu =) ska bli kul att få berätta och visa bilder och höra  om vad dom har gjort :)

Ha det bra :D

Shame on me, have not updated in a while and I know you are at home, are curious about how I had it, some reasons for not writing is, first, I was sick on New Year's eve =( then my computer screen is broken, must keep in it to bring it up, and partly because I was sitting in the car Saturday, Sunday :P

As I said I was sick on New Year's Eve, the day we took it easy and just the big kids were still at grandma and grandpa and they would stay there over night again, so it was just me and the parents and the little boy, we went out and ate, the worst thing was that they served an RA hamburgur to the little one: O it was that we lost our appetite a bit, I ordered a salad, was not that hungry, it was chicken in it, and I think it was bad, because when we came home again as I became worse and got problems with my stomach också.

My host dad offered that I could go out and do something, but I said unfortunately so I stay inside because I do not feel good, so they went to the hottub by the pool and went for a walk while I was home and saw the boy as he slept, and I read even finish my book, other book in twilight, and is now midway through the third book mom gave me:) THANKS =)

On Friday, I was completely knocked out, so I just lay in bed type and read and slept, didnt work. And it was the day before we would go home so we packed up and made us prepared for the trip home.

On Saturday morning we ate breakfast and began to unpack the car, I took the little one and hold him out and away from all the packing ^ ^ hehe we were running around and had fun:) Then it was time for my father and the big kids to roll.
The mother and the boy had a flight a bit later. We stayed at Downtown Disney and walked around there and look, it was fun ^ ^ had booked a hotel about 8 hours, (half way) but unfortunately we were stuck in traffic so we stayed at a hotel that was 3 hours from our goal if we were to continue, we would at least "our" hotel at 11-12 times, and it was too late. We slept in a s beautiful hotel and ate breakfast then at Waffle House, and continued our journey on Sunday morning.
Come home to a cold Virginia at 8 times. Drank some tea to warm up a bit, because when we packed the car, it was very cold and could not be absent more than 2 minutes because it was so cold.

But our trip to Florida has been very good, okay it was still a memory to take with me in my life =) But so did my friends a bit but now I finally see them again:) Actually, I sit and wait for them now =) will be fun to tell and show the pictures and hear about what they have done:)

Take care :D


My sweet hostchilds :)

Kommentarer
Postat av: mormor

Känns det skönt att vara "hemma" igen? Otur att du blev sjuk på nyår, tur att du blev snabbt bra igen. Nu rullar livet på som vanligt igen!!

2010-01-05 @ 10:27:38
Postat av: Ulle

Roligt att du är igång och skriver igen.

2010-01-05 @ 18:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0