Ännu en måndag

Dagen idag har varit bra, och jag och den lille pojken har haft kul :) tråkigt nog åkte min värdmamma iväg igen till New York, nu för hela veckan, och det är tufft för henne att lämna barnen, tycker synd om henne. Men det är så när man är högt upp i ett företag och en del av arbetet är att resa.

Annars har det bara vart bra och jag är nu redo för att gå till engelska klassen jag gått på, vi har haft juluppehåll men nu börjar det igen. Ska ta med mig min vän Alicia dit :) Så hon kommer och hämtar mig snart, ska åka och köpa lite kaffe innan också :)

Hoppas ni får en bra kväll, :)


Jag, Nanti och Alicia :)


The day today has been good, and I and the little boy had fun:) sadly, my host mother went off again to New York, now for the whole week, and it is tough for her to leave the kids, feel sorry for her. But it is so when you are high up in a company and a part of this work is to travel.

Otherwise, it was good and I am now ready to go to English class, It´s starts agen now after a christmas break. Shall bring my friend Alicia there:) So she comes to pick me up soon, to go and buy some coffee before too:)

Hope you have a good evening:)


Kommentarer
Postat av: Ulle

Kaffe??? Har du inte slutat med det än?

2010-01-12 @ 15:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0