4 veckor,

Det är fyra veckor kvar tills min familj kommer hit :) ska bli grymt kul att dom ska komma, sitter och planerar vad vi ska göra och vart vi ska bo och annat på dagarna när den lille sover :)

Har vart en bra dag idag, nu ikväll ska jag möta upp några kompisar på panera, det var grymt längesen jag var där, långt innan jag åkte till florida tror jag det var^^

Har inte så mycket på hjärtat just nu, men jag måste säga två stora GRATTIS till Ahlfred och Ann som fyller år imorgon (14 torsdag) och hoppas att ni båda får en bra dag :)
KRAMAR


It´s 4 weeks until my family is here :) It´s going to be an awesume time with them, during the day when my little boy is sleeping im planing our trip what we are gonna do and where we are gonna stay and stuff like that.

Today was an good day, and tonight im going to panera with some friends, it was a long time ago sense I were there, think it was long time before I left to Florida^^

I don´t have that much more to say, only one thing, a big HAPPY BIRTHDAY to Ahlfred and Ann, and I wich you a really good birthday tomorrow (14 thursday)
Hugs, take care

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0