Tisdag

Jobbdagen har varit sådär men okej.
Har precis tränat lite nu, stolt :) haha har gjort ett litet program för mig själv som jag ska göra varje dag hade jag tänkt :)

Så nu ska jag hoppa in i duschen :) Och om en stund ska jag ta och sticka iväg till starbucks och träffa Janina och Nanti :)


My workday have been okey today.
And I just did som workout, proud of myself :) haha I have create a workout program I will do every day. At least that´s my plan.

And now i´ll go to the shower and after that to starbuck to meet Janina and Nanti :) Always fun to meet them :) <3

Kommentarer
Postat av: mormor

På bilder vi sett/ser du ut att ha behållt din vikt men det är ju bra och träna ändå

2010-02-25 @ 08:20:05
Postat av: Ulle

Konstigt att du inte kommer hem än på ett år!

Hoppas och tror att du har och kommer att få det roligt i USA.

2010-02-25 @ 13:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0