På bussen

Nu sitter vid hela familjen Svensson på bussen mot New York, det kommer bli jätte kul tror jag :)
Vi får lite tid för oss själva innan dom lämnar "mitt" stora land mot Sverige.

Jag vet att ni där hemma vill veta vad som händer och hur vi har det, men som sagt dom är här bara en vecka och vi vill göra så mycket som möjligt och inte direkt sitta vid datorn hela tiden, ni får ju ha dom ett helt år. Jag har en vecka med dom. Så jag hoppas att ni förstår varför vi inte berättat så mycket och tagit kontakt. Vi lovar att bilder kommer att komma upp, men just nu finns inte tiden för det. Så ta det bara lugnt så kommer det.
Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge. =)



Hi, we are now all the family Svensson on the bus way to New York. It´s gonna be awesume :)
And now we are getting some time together for us self before they are leaving "my" big country to Sweden agen.

And i know that you there home want to know whats going on and stuff. But we dont have that much time to sitt on the computer and write everything. And keep in mind I only god 1 week with them and we want to do as much we can, And you have them for one year. I hope you can understand that, why we havent wrote that much. And I promise that one day pictures will show up here, but as I said we dont have that time now to do that.

Tace care=)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Hoppas att ni har en härlig helg tillsammans.

2010-02-19 @ 14:25:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0