Måndag

Hej allihopa, idag är det måndag igen och min familj kom hem säkert men dom är trötta kan jag tänka mig. Det kändes lite konstigt att vakna upp i sängen själv nu när man haft mamma brevid mig i en vecka. Och det har varit underbart att få haft min familj över :)

Och min värdfamilj gillade dom väldigt mycket, så det var ju bra det :)
Min store pojk tyckte att Fredrik kunde komma och vara au pair efter mig. haha

Idag börjar även engelska klassen igen, den har varit inställld två gånger pga snön.
Nu ska jag ta en dusch och sedan äta med familjen sen är det engelska klassen.



Hi everyone :D Today is monday agen and my family came home safe but i think they are a bit tired now. That was a strange feeling to wake up alone in the bed when I have had mum beside me for one week. But the time they have been here has been wounderful :)

And my hostfamily liked them really much to, that´s good :)
The big boy told me today that he wanted that Fredrik ( my brother ) would be the next au pair after me :) haha

Today is the english class back agen after 2 weeks brake because of the snow.
I´m gonna take a shower now and then have dinner with my family and after that is the english class. :)
Take care :D


Kommentarer
Postat av: Ulle

De kom hem till snön och fick börja skotta...

2010-02-23 @ 06:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0