Helg

Helgen är snart över och det har varit en bra och rolig helg, fredagen började med att jag, Janina och Maren åkte och såg en bio, Valentines day, mycket rolig och vi skrattade, efter det gick vi och åt en efterrätt:)

Lördagen åkte jag och Janina och handla lite och vi åt lunch på Panera bread, jag prata med min familj lite också på morgonen :) Efter det åkte vi till Starbucks och satt där i 2 timmar sen åkte vi hem till Nanti, vi åt pizza och hade kul. Vi 4 tjejer sov över där. Vi bland annat smet ut från nantis fönster och gick och lekte på lekplatsen och i snön som fanns kvar. haha

Idag åkte vi och åt "frukost" på IHOP Xolani kom även med oss, efter det åkte vi hem, jag tog min bil till tvätt, och jag har skrivit klart mitt "cover letter"  som jag ska ha med imorgon till engelska klassen.

Senare ikväll ska jag och Nanti åka och hämta Alicia från flygplatsen, hon har varit hemma i Spanien en vecka.


The weekend is almost over, it have been fun and chilled, on friday me, Janina and Maren went to watch the valentines day, really fun movie, and after that we went to eat dessert :) jummi :)

Saturday Janina and I went to find softpants but we didn´t, and after that we went for lunch at Panera bread. I even talked to my family on the morning. After that we went to Starbucks for 2 hours, and then home to Nanti, we all was going to sleep there. Me, Janina, Maren and of course Nanti. We ordered pizza, played games and had fun. We also went out from Nantis window and went to the playground :) fun times :)

Today we went to IHOP for "breakfast" xolani came with us to. After that we went home and I took my car for a carwash. And I have just finish my cover letter for the homework tomorrow at the english class.

Later tonight me and Nanti are going to fetch alicia at the airport, she have been home in Spain for 1 week :)
Take care

Kommentarer
Postat av: mormor

Ni är som busiga små barn;)smita ut genom fönstret!Du har kul med kompisarna o det är viktigt för att klara av vardagen

2010-03-01 @ 10:29:15
Postat av: Ulle

Fullt upp på helgen. Är det inte då man ska vila?

2010-03-01 @ 14:11:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0