hej=)

Nu sitter jag här en liten stund :) har tagit hand om tråkig tvätt och städat lite, har skickat ut min familj till Great falls park idag, det är ett paradis för Johan att ta kort där :) Hoppas att de gillar det, det är en mycket fin park med vattenfall och sådant :)

Ikväll ska vi åka på spa och sedan ut och äta middag:)

Imorgon direkt efter jag slutat ska vi åka till New York och spendera resten av dagarna där, som sagt min familj åker hem på söndag från New York, men det är mycket tid kvar :)

Jag är otroligt glad att jag har dom här, kan inte beskriva hur det känns, men det är underbart :)

Nu ska jag ta och se en film eller något :)

Ha det bra :)


Now im here agen :) Just took care of the boring laundry and cleaned a little bit bit, have sent my family to Great Falls park today, there is a paradise for Johan to take pictures there:) I hope they like it, it is a very nice park with waterfalls and stuff:)

Tonight we are going to the spa and then out for dinner:)

Tomorrow, after I finish work, we will go to New York and spend the rest of the days in which, as I said, my family goes home on Sunday from New York, but there is little time left:)

I'm incredibly glad I have them here, can not describe how it feels, but it is wonderful:)

Now I'll go and see a movie or something:)

Take care:)


Kommentarer
Postat av: mormor

Njut nu av dagarna i NY med din "egna" familj sedan återgår livet för alla i sina vanliga spår igen;)

2010-02-18 @ 08:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0