En sak att berätta. (tydligen var det fel på den andra inlägget )

Som kanske några redan vet, ska har jag nu bestämt mig för att förlänga mitt au pair år med 6 månader. Det är helt klart nu, jag har velat fram och tillbaka mycket men nu är jag helt bestämd på att stanna.
Dels ska jag stanna för att jag älskar detta jobbet, dock ska jag byta familj, förhoppningsvis en familj på västkusten. Och jag älskar verkligen att prata engelska och utveckla mig i det, och träffa människor från hela världen som man gör.

En annan anledning är också att det är bättre för mina studier, för om jag åker hem i augusti så börjar skolan direkt på och det känner jag att jag inte orkar, om jag förlänger 6 månader betyder det att jag kommer hem i februari, och det ger img tid att komma hem igen till sverige och det livet, jag ska även ta en månad i syd afrika hos Nanti :) och bara almänt ta det lugnt och försöka hitta ett jobb innan jag börjar plugga till något som jag inte vet ännu senare i augusti/september.

Det var det jag ville berätta för er :) Älskar er och saknar er otroligt mycket <3


As some of you already know, I have now decided that im gonna stay here 6 more month. I wanna do that because I love this work, but im not gonna stay in the same family though, sad. But im gonna try to find a good family on the westcoast. And one more reason that I stay is that I love to speak english and improve my english, and meet people from the whole world as you do.

And the last reason is my education, if I go home in august that means that i need to start study direct when im going home, and it to fast. Need to have a little break to get in to the swedish life and stuff.
And if I stay here 6 month that means that I come home in feb, and that gives me time to relax and one month im gonna spend in South africa at Nanti :) And then come home agen try to find a job and then start to study in august.
That was that I wanted to tell you, Love you all and miss you <3

Kommentarer
Postat av: mamma

Du gör helt rätt i att stanna 6 månader till. Chansen kommer kanske aldrig tillbaka. Min hjärna säger det, men mitt hjärta säger något annat. Tur att internet finns!

2010-02-26 @ 20:28:55
Postat av: mormor

Hoppas du får en ny bra familj när det är dags o byta. det är nu när du är ung som du ska passa på o "göra" livets glada dagar

2010-02-26 @ 22:57:43
Postat av: Lena

tjena du gör rätt som tar chansen kramar morbror

2010-02-27 @ 09:13:00
Postat av: Ulle

Ha det så roligt. Kommer du på kalas när jag fyller 50?

2010-02-27 @ 11:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0