En liten uppdatering från mig :)

Det var ett tag sen jag skrev, men det har bara varit så mycket och jag har inte riktigt haft lust att skriva något direkt.

Men här kommer den en uppdatering ialla fall :) kan bli lång ^^

Jo som sagt min familj kom på fredag kvällen och dom var mycket trötta så det var bara att hälsa på min värdfamilj och sedan lägga sig ungefär.
På lördagen blev det lite olika, jag och pappa åkte och hämtade en hyrbil och resten följde med min värdpappa och lille pojk för att handla inför vårt kalas som vi skulle ha på kvällen, jag hade också bjudit över min bästa kompis Nanti på middagen :) Vi åt räkor, kött och ris och en jättegod sallad :) till efterrätt blev det en tårta som jag och mamma hade bakat :) mycket fin kolla :

 Den smakade jätte bra måste jag säga tyckte alla, både amerikaner och svenskar :)
Jag fick jätte många presenter också :) Jag fick ett armband från tomas sabo från mamma och pappa:D och fyra berlocker från mostrar, fastrar,mormor,  kusiner och allt vad det heter :P :) ett objektiv av min kära bror :D han lyckas alltid ge dom bästa :P haha tavla och film av mina två söta vänner angelica och malin där hemma :) och självklart att min familj kom hit och det var den absolut den bästa presenten jag fått :D


Söndagen börjades med att vi åt lite frukost, och sedan bar det av till Washington DC för en lite rundtur, vi tog bilder och gick på ett museum och gick runt och kollade och vi gick in i en affär, det var en president affär och där köpte jag en amerikansk flagga till Fredrik i födelsedags present, och jag köpte även en DC tjocktröja till honom. På kvällen när vi kom hem spelade jag mamma och pappa wii, ni kan ju fråga dom hur det gick =)

Måndagen var det jobb för mig som gällde, jag hade bara den lille pojken för resten av familjen åkte till DC för att gå på museum och sådant, det var the presidents day, igår så då var dom lediga. När min värdfamilj kom hem åkte jag fredrik och de stora barnen pulka :) Och pappa och min värdpappa gjorde mat, det blev kyckling tortillas, som pappa brukar göra hemma, och så hade jag och mamma gjort jätte goda semlor, tack ulle för receptet :)

Idag är det tisdag och jag sitter här och mamma gör nu pannkakor :D killarna är ute och kollar på bilar, och barnen är i skolan och den lille sover, så det är rätt lugnt nu :) ikväll ska vi bli bjudna på thanksgiving middag,
Så det är nog bara lugnt, jag ska försöka få in någon tid att de ska få träffa en av mina bästa kompisar också:)

Jag kommer lägga upp våra bilder på facebook, för det tar så lång tid att lägga upp här, så om ni vill se är det bara gå in där :D

Ha det underbart


Kommentarer
Postat av: Ulle

det verkar som om livet leker för er alla. Tur det efter en sådan start.

2010-02-16 @ 20:27:36
Postat av: mormor

Hoppas du gillade presenten men den var från morfar också;)

2010-02-16 @ 23:12:10
Postat av: Lena

Det låter som ni fick en fin födelsedag ändå även om den blev några dagar senare, hoppas berlocken passade för dom du önskade dig var slut här i stan...

2010-02-17 @ 16:35:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0