Äntligen ett inlägg :)

Nu ska jag ta och skriva om min helt underbart roliga helg jag hade :)

Fredagen började med att vi åkte hem till Hana, det var jag Alicia, Nanti och Tatiana :)
Vi pratade och åt lite, det var meningen att vi skulle se en film också men vi kom inte så långt med det:P

Lördagen sov jag ut lite, och pratade med mamma och pappa lite, sedan kom Nanti och hämta mig kl 1, jag hade packat för att sova över där, för denna helgen var hennes värdfamilj i New York. Jag packade termobyxor, kängor, och mössa vantar, BIKINI ^^ haha ja ni hörde rätt, vi hade planerat att bada i hennes hottub :)

Aja när jag blev hämtad och vi hade kommit hem till Nanti tog vi på oss kläder för att gå ut och leka i snön :) Vi blev som barn igen, gjorde snöänglar, hoppade på trampolinen och lekte med hennes söta hund :) Ni får ser bilder senare,
Sedan gick vi in och tog oss en varmchoklad och såg på filmen vi hade planerat att se på fredagen,
den var mycket bra :)

Efter ett tag kom Alicia och vi gjorde iordning oss för att gå in i hottuben =D det var grymt skönt och varmt, vi fick också ideén att hoppa ut i snön, måste tillägga att det snöade undertiden vi satt i vattnet, senare kom också en tjej från Tyskland som Nanti hade träffat tidigare. Hon var hur snäll och rolig som helst.
Vi satt var nog i vattnet för 4 timmar eller något. Runt 11 bestämde vi oss för att gå in och vi gjorde lite och käkade, spelade rock band och såg en film. Sedan var det sängen som gällde :)

Söndagen sov vi länge, och vi åt "frukost" vid 1, och Alicia åkte hem efter det, jag och Nanti ville åka och åka pulka, och vi fick med oss vår vän Xolani också, efter pulkåkningen så åkte vi och såg en film på bio, The book of Eli, som var grymt bra :)

Det var min helg =) Det var en av de bästa helgerna jag har haft här :)
Tack mina vänner :D


I will now tell you about my awesume weekend i had :)

Friday began with we went home to Hana, it was me Alicia, nanti and Tatiana:)
We talked and ate a bit, it was the sense that we would see a movie as well, but we did not come so far with that :P

On Saturday I slept in , and talked to Mom and Dad a bit, then came nanti and pick me up at 1, I had packed to sleep over there, this weekend her host family was in New York. I packed snowpant, boots, gloves and hat, bikini ^ ^ haha yes you heard right, we had planned to go in to her hottub:)

When we came home to nanti we took on our clothes to go out and play in the snow:) We were like children again, made snow angels, jumped on the trampoline and playing with her cute dog:) You will see pictures later,
Then we went in and took us a hot chocolate and watched the movie we had planned to see on Friday,
it was very good:)

After a while Alicia came and we did prepare ourselves to go into the hottub = D it was cruelly beautiful and warm, we also got the idea of jumping into the snow, must add that it snowed while we sat in the water, later also a girl from Germany came who nanti had met earlier. She was  nice and funny =).
We were probably sitting in water for 4 hours or something. Around 11 we decided to go in and we did something to eat,  played rock band and watched a movie. Then there was the bed who was calling us,

On Sunday we slept long, and we ate "breakfast" at 1, and Alicia went home after that, and I nanti wanted to go and go sledding, and we brought our friend Xolani also, after sledding we went and watched a movie , The Book of Eli, who was really good:)

That was my weekend =) It was one of the best weekends I have had here:)
Thank you my friends: D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0