Mycket i mitt liv just nu

Det har varit rätt mkt nu i mitt liv och fortfarande är, därför har jag inte riktigt haft ork och tid med att uppdatera bloggen förlåt =(

Nyheter är att jag har en iphone nu =) yeah är  mkt glad över det =)

Sedan är att jag älskar verkligen mina vänner här, vi har kommit närmare varandra och har en grymt bra och rolig tid tillsammans,

Jag har även skickat min ansökan om att förlänga ett år, och att förmodligen att angelica ska komma över hit i juli vi håller på att prata om det =) Det är vad som pågår här .

Och förlåt min familj med paketet ni väntar på men jag måste ju som sagt vänta på ipaden som ska med och det är bara krångligt med det just nu, jag behövde beställa en ny för man var tvungen att hämta den 24 timmar efter jag fått mailet och jag hade inte tid med det, men det kommer snart jag lovar =)

Älskar er alla <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0