I Texas

Forlat att jag inte har skrivit, men i torsdags efter jobbet satte jag mig pa ett plan till texas, jag halsar pa en kompis som jag traffade i sverige som bor har, han heter Justin =)
Och i fredags morse akte vi ut med familjen med deras husvagn sa jag har inte haft tillgang till internet, vi kom hem idag kanske for 30 min sedan eller sa.
Vadret ar jatte bra forutom idag, det ar molnigt och jag tror det ska regna snart, aja.
Det ar valdigt skont att vara ivag iaf=)
Imorgon ska vi aka till ett kopcenter och pavagen hem ar det IKEA yeah, ska bli kul.
Sedan har vi lite andra planer som tex, beachen en dag, en fest pa fredag, baseball match lordag, och lite annat, jag aker hem pa sondag.
forlat att jag skriver lite konstigt men jag har inte min dator med mig sa jag har inte alla bokstaver, haha ser lite roligt ut men,
Hoppas ni har en bra tid =) ha det bra

Kommentarer
Postat av: mormor

Gissar att husvagnen är liiite större än vad vi har (morfar, mamma pappa o moster o morbrors nya)Hoppas du får se massor

2010-04-06 @ 12:25:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0