fortsattning texas

hej allihopa igen, fa se nu, vad har hant sen sist jag skrev?
Jo, vi gick pa ormjakt, jag justin och hans bror i sondags, kanske inte riktigt en tjejgrej men, det var ett par andra killar som fangade en orm, vi sag bara men vi lyckades inte fanga nagon.  Efter det hade vi paskmiddag. Och paskaggs letning for de sma barnen, och jag fick aven ett kort med 20 dollar och tva chocklad bitar, tackar =)
igar sa akte vi till ett kopcenter, hittade dock inget, jag saknar att shoppa i Sverige, jag tycker det ar battre dar, vet inte varfor men aja, kopte iaf lite saker till mina kompisar och aven sminket mamma ville ha, =) ska skicka hem ett paket nar jag kommer tillbaka till virginia.
Idag ska vi till, a jag vet inte namnet, haha kan skriva om det senare, ha det bra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0