Förlåt,

Förlåt jag har inte uppdaterat så bra, men jag har haft mycket att ta igen med kompisar och allt efter jag vart borta i texas =) hehe

Jo resan till Texas var väldigt bra, det var väldigt kul att träffa Justin och se hur han bodde och träffa hans familj och vänner =) Tackar jätte mycket för att jag fick ha min semester där =)

Idag är det fredag och jag håller på att göra mig iordning för att gå till en bar med mina vänner =) tror det blir Jag, Janina and Natascha =) Kommer bli roligt =)

Imorgon har jag au pair möte, det är ett familje möte, så man tar med sig sina värdfamiljer och det blir lite snacks och grejer, kommer nog bli trevligt =)

Sen har vi inte jätte mycket planerat för  helgen, vi får se lite vad som händer.

Uppdaterar någon gång under helgen, måste kila, ha det bra =)



Im so sorry that I have been bad to update, but I have been busy to catch up with all my friend after my vacation in Texas =) haha,

And I will say a big thank you to Justin and his family, it was a really good time there and I will go back I know that =)

Today is friday and im getting ready to go out with my friends, its gonna be me Janina and Natascha I think, It´s gonna be fun =)

Tomorrow I have au pair meeting, it´s a family meeting, when we are taking our hostfamilies with us and it´s going to be snack and stuff, hope it will be fun.

Then we dont have any special plans for the weekend, we will se whats happens =)

I´ll update some day during the weekend, Need to go, take care =)


Kommentarer
Postat av: Ulle

Hoppas att helgen varit bra.Jag har skickat brevet får se när det kommer fram när det är lite körigt med flyget.

2010-04-18 @ 21:05:40
Postat av: mormor

Hoppas det var ett trevligt möte som ni var på.Här skiner solen, blåser iskalla vindar men annars är det skönt:)

2010-04-19 @ 09:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0