Underbar helg.

Lördagen började med att jag och Elli åkte till herdon och gå på ett make up party som nadja va ny konsult åt, märket var, mary kay, och jag kom hem med en mindre plånbok, jag köpte lite dagskrämer och foundation. Riktigt bra:)

Sen direkt efter det var det att skynda oss hem, vi gick till och med lite tidigare för att vi skulle på BQQ, och vi var tvugna att hinna förbereda, så jag åkte hem och gjorde pasta och packade ner alla saker. Sedan bar det av till en park 5 min från mig.
Vi hade massa mat och efterrätt och spel. Vi spenderade många timmar där, det var säkert 5-6 timmar.
När det började bli lite mörkare och kallare bestämde vi oss för att gå på bio.
Det blev Final destination i 3D riktigt grymt, rekomenderar att se filmen, utan eller meed 3D men 3D var helt klart. Fattar inte hur det fungerar men det är grymt kul. Jag sov sedan över hos Nelson, det gjorde vi alla förutom Elli som åkte hem.

Söndagen var det bara slappt, vi kom i säng vid 5 så vi sov, och var sega, men det konstiga var att jag vaknade vid 10, men jag försökte sova mer och tillslut gick vi upp vid 1 jag och Toma. Vi fick frukost framdukat  på bordet och blev ompysslade av killarna-
Lite senare på dagen gick jag och Toma ut och vi hittade en boliviskfestival med mat och musik, i gick runt och tittade och sedan gick vi tillbaka till killarna och såg en film, just married och drack te, vi ville inte åka hem så vi såg en film till innan vi åkte haha. det blev norbit, en väldigt rolig film.

Klockan blev mycket och vi var tvugna att åka hem. Men som sagt det har varit en väldigt kul helg.

Hoppas ni haft en lika bra helg:)

Kramar

Kommentarer
Postat av: mamma

Jag hade också en underbar helg, låg i solstolen med näsan mot solen och mådde gott. Hann med att ta ner förtältet också.

2009-09-22 @ 07:02:52
Postat av: Ulle

När ska du vila?

2009-09-22 @ 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0