Stora dagen

Kommer hålla tummarna för mina två svenska kompisar idag, Julia och Hanna, tyvärr har dom inte haft den turen som jag haft med att få en bra familj.
Båda tjejerna har bestämt sig att byta familj och dom kommer ha ett möte med lcc och familjen idag.
Jag hoppas verkligen att det kommer gå bra för dem och det tror jag att det kommer göra.

Finns alltid för er tjejer<3


Igår var det sista kvällen med Irina och jag var tvungen att säga hejdå till henne igår, dom andra tjejerna ska åka med till flygplatsen men jag har inte tid till det tyvärr:( Det är alltid tråkigt att säga hejdå till kompisar, hon är en jättesnäll tjej och alltid glad, men livet är inte rättvist, så det var bara att säga hej och önska henne lycka i livet, och vi kommer ses igen, för vi kanske ska göra en roadtrip i europa:P

Vi tog massa fina bilder igår och jag hinner tyvärr inte lägga upp några nu men det kommer väl senare tror jag=)

Idag ska jag och lille pojken åka på playdate, med dom vi hade playdate i vårt hus förra veckan. De två tjejerna och au pairen som är från Colombia, ska bli kul.

Ni får ha det underbart där hemma<3

Kommentarer
Postat av: Ulle

Tur hade både du och familjen!

2009-09-09 @ 13:45:06
Postat av: mormor

Du drog en vinstlott med din familj, man ska ha tur ibland eller hur?

2009-09-09 @ 19:49:29
Postat av: Jeb

Tack gumman! :D Snart gäller det! Jag skickar ett msn meddelande när det är över...

2009-09-10 @ 02:56:08
URL: http://jebyork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0