Små problem

Jag har lite småproblem, men absolut små, haha,
Ett är att jag inte vet vad jag ska läsa på collage,
Jag ska börja ta gratis engelska kurser på en skola här i South Riding, så ingen engelska iaf,
Julia och jag har funderar på att åka till Silverbay och ta en weekend kurs där, vi får se vad det blir=)

Sen så har jag små problem med en kille oxå:S redan:O jaa, men aa han har börjat gilla mig med han har flickvän och allt är bara jobbigt och jag vet inte vad jag ska göra??

Nu ska jag ta och sätta mig och svara på brev som jag fått och efter jag slutat får jag ta och åka iväg och köpa frimärken och sånt så att jag kan skicka iväg, just det jag måste skicka iväg mitt ds2019 papper oxå för att få det signerat att det är ok att lämna usa när vi ska på kryssningen oxå=)

Idag ska jag oxå ta en promenad, vi har ju bestämt att göra något nyttigt varje dag, så idag blir det promenad=)
Ska även äta med familjen oxå, och så ska jag ta kort på barnen:) dom har små söta uniformer i skolan, så jag ska ta kort på det:)

Ha det underbart alla=)

Kommentarer
Postat av: mormor

Försök hitta någon kurs som du har nytta av. Bra att du ska ta lektioner i engelska o gratis är det, du vet ju vad morfar säger, gratis är gott o bra!

2009-09-01 @ 19:38:09
Postat av: Gabriella

hehe, redan killproblem:P ingen ide att bli alltför intresserad om du bara ska va där ett år, tycker ja iaf. Hoppas oxå du hittar nån redigt rolig kurs:P

Stora kramar<3

2009-09-02 @ 18:46:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0