Sjuk?

Jag tror jag håller på att bli sjuk, jag känner mig varm och mina ögon är irriterade och jag har ont i huvudet, i onsdags när vi cyklade jag, Toma och Elli, slog jag i huvudet när vi skulle lasta in cyklarna i bilen, och det gör fortfarande ont.
Det har varat nu i 3 dagar, men jag slog inte i så hårt men jag vet inte.
Jag vill inte åka till sjukhus eller något för det är så dyrt, men jag får vänta denna helg, om det inte går över så måste jag åka in troligtvis.

Så idag blir planerna inställda för kvällen, vi skulle åkt till kyrkan och gjort något, kommer inte ihåg vad det var för något, men som sagt planerna bli inställda, Toma ligger också i sängen och mår dåligt, så vi bestämde att vi skulle vila ikväll så att vi kan orka med våra planer imorgon och på söndag istället.

Ska sätta på någon bra film och sen försöka sova så tidigt som möjligt idag.
Hoppas ni har en bra fredagskväll där hemma=)

Och Julia lycka till med allt, du vet att jag alltid finns här för dig:)
Allt kommer att lösa sig det vet jag=)
<3

Kommentarer
Postat av: angelica

svininfluensa kanske :)

2009-09-12 @ 15:56:29
URL: http://agustavson.blogspot.com
Postat av: mormor

Är det inte värre smällar du råkar ut för så får ma ta dom!

2009-09-12 @ 16:19:53
Postat av: Coffe

Hoppas du snart är pigg igen

2009-09-13 @ 13:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0