Känner mig nöjd med mitt liv i usa=)

dagen har varit bra med den lille och dom stora barnen skötte sig, eller killen gjorde det, men tjejen var lite si sådär, men men dagen har vart bra men jag har varit trött, ska försöka lägga mig tidigare om kvällarna=P

Jag har vart och spelat kubb med min vän Tamara och sen var jag tvungen att åka hem för hon skulle ha en onlinekurs men jag ska nu byta om och sedan ta mig en promenad till henne och så kommer dom andra tjejerna oxå, vet inte hur lång tid det kommer ta att gå men kanske 30 min så jag måste gå nu snart=)

Har kommit in i livet nu och jag känner mig mognare redan och jag tar ansvar för allt och a som ni ser jag håller mitt rum städat mamma varje dag:P och jag har börjat att någon form av träning varje dag och tänker på maten och allt. jag har massor av bra vänner och ska även träffa nya imorgon förmodligen.

Imorgon ska vi även ha den första playdaten för den lille:) Det är en tjej som kommer hit med två barn 2 och 4 år=)
Hoppas att det går bra=)

Ne nu måste jag kila, ha det underbart=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Då håller vi tummarna att du är lika ordningssam när du kommer hem. Jag visste att din resa skulle ha något positivt med sig hem. Du både tvättar och städar. Det såg vi inte skymten av när du bodde hemma.

2009-09-03 @ 06:54:02
Postat av: Ulle

När du kommer häråt igen har du nog vuxit ikapp mig...

2009-09-03 @ 13:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0