Kan inte dela på mig!

Jag vet att det är svårt för er där hemma att förstå att jag inte kommer vara i Sverige på ett år, men det är även svårt för mig som är borta, att förstå att jag inte kommer träffa min familj, mina vänner som jag har i Sverige.

Jag lever mitt liv nu här i USA och försöker göra det så bra som möjligt för att få mig att trivas, det kanske låter egoistiskt men så är det. för om jag inte gör saker här med mina vänner så kommer mitt liv inte vara så roligt och det kanske slutar med att jag måste åka hem för att jag har sådan hemlängtan?

Och det vill jag verkligen inte göra, jag vill klara detta år för det har alltid varit en dröm för mig och nu lever jag min dröm och jag är jättestolt över mig själv att jag klarar det och att jag lever ett bra liv här med min värdfamilj som känns som min egen och mina nya vänner som jag spenderar väldigt mycket tid med.

Just nu i denna stund har jag även en jättebra kompis från sverige som lever sitt au pair liv i New York men kände att hon ville komma bort lite så hon kom till mig, och det betyder grymt mycket för mig, och jag betyder mycket för henne också, det är så vi tar hand om varandra, vi bryr oss om varandra vad som helst händer, vart man än är. Man måste acceptera stunden och göra det bästa av situationen.

Jag saknar er alla där hemma och jag kommer alltid att tänka på er, men jag måste också tänka på mig själv lite ibland. Jag uppskattar allt ni gör för mig, jag saknar er grymt mycket, vill att ni ska förstå det.

Ha det underbart<3



Jag tackar för allt Julia, du betyder jätte mycket för mig här i USA!!

Kommentarer
Postat av: Lena

hej fia det e rätt lev livet nu vi har bara 1 så ha så skoj som möjligt va stolt att du vågar det e jag över dig kramar morbror

2009-09-06 @ 20:44:20
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: mamma

Du ska inte dela på dig. Du ska leva ditt liv, ett fantastiskt roligt, underbart och härligt liv i USA. Familj och svenska kompisar finns kvar här i Sverige.

2009-09-06 @ 21:17:27
Postat av: mormor

Det är/blir tufft många gånger, men du kommer hem stärkt med nya erfarenheter av livet!

2009-09-06 @ 22:15:00
Postat av: Malin Å

Du ska ha det trevligt din tid i USA nu och tänk inte på allt här hemma. Jag talar ju inte för mig själv vet jag när jag säger att jag finns kvar när du kommer hem och det vet du att jag gör och det är det många mer som gör. <3

2009-09-07 @ 00:07:42
Postat av: Muppen och Smurfens mamma

klart att du ska leva ditt liv i USA och ha skoj!!! Annars funkar det inte!

2009-09-07 @ 09:12:28
URL: http://www.muppensmamma.blogspot.com
Postat av: carroo

tänk på att detta året kommer gå så himla fort så njut av det så mycket som det bara går, oss andra kommer du träffa när du kommer hem och då återgår du till ditt "vanliga" liv igen, lev i nuet och gör det bästa av situationen :) vet att du klarar av det! Är sååå avundsjuk på dig gumman, och jag hoppas att du har det hur bra som helst! Massa kramar från mig, läser din blogg hela tiden och blev såå avis nu när du ska till karibien, vilken chans! Härligt!! NJUT! puss och kram från tråkiga sverige och knasiga carro ;)

2009-09-07 @ 10:41:05
URL: http://lillgrodaan.blogg.se/
Postat av: Ulle

Du är tuff som vågar åka iväg så långt. Det hade inte jag gjort. Ha det så roligt du bara kan!

2009-09-07 @ 15:30:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0