Julia kommer=D

Klockan är mycket och jag måste verkligen sova nu, för jag jobbar imorgon, men jag blev så glad nu för att Julia ska komma till mig redan på lördag! väldigt spontant men jag tror det är grymt bra för henne att komma iväg lite och sen få träffa mig=D haha

Ne men jag ska göra allt för henne !!<3

Vi är lediga på måndag måste jag tillägga =D det är någon speciell dag här i USA, labor day eller vad det va^^ kan inte stava det men:P

Idag har jag haft en bra dag=) jobbdagen var lyckad med playdate och allt, sen så efter ett tag efter jag slutat åkte jag till Tamaras hus för att spela biljard med hennes pojkvän medans hon va på collage, han va uttråkad så jag kom och va lite sällskap, det var grymt kul och jag var bra:D haah han är dock VÄLDIGT bra så jag förlora men det var kul ändå:) Sen kom Elli oxå och efter ett tag kom Tamara hem oxå, det var en väldigt lyckad kväll med mina vänner:)

NU måste jag verkligen sova, ha det underbart alla<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Det låter som du har det bra där du får vara med om mycket.

2009-09-04 @ 09:17:05
URL: http://www.nogg.se/familjensport
Postat av: Ulle

Hinner du att sova?

2009-09-04 @ 18:12:49
Postat av: mormor

Vad är playdate för något? Det får du förklara för oss som inte har varit med om något sådant

2009-09-04 @ 19:08:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0