Hon har kommit=)

När vi såg varandra sprang vi mot varandra och sedan omfamnades jag av en så lång och skön kram, det var så att vi båda fick tårar av glädje av att se varandra. det är helt sjukt att tänka att Julia sitter i mitt rum i USA och vi ska nu snart gå ut och gå lite och prata:)

Det är underbart väder, men dock väldigt mörkt men det ska bli skönt att gå lite och prata:)
Vi har rätt mkt att prata om och vi har redan hunnit att flumma och pratat seriösa saker, vi gör allt:)
Hon är verkligen en toppen tjej och vi ska hjälpa dig med allt så att du vet det=)

Imorgon ska vi hem till Elli och besöka henne lite på dagen och sen vid 5 tiden ska vi åka med min familj till kyrkan och kolla hur det går till där, och på kvällen ska vi hem till Tamara och förmodligen sova där=)
Kommer bli lyckat=)
Och på måndag har vi också planer, och det är att åka till DC och gå på museum och ja, jag vet inte vad vi ska göra mer men vi ska i alla fall vara i DC ett tag, sen så åker hon tyvärr hem till New York igen, ,men vi vet redan nu att hon kommer komma tillbaka och jag kommer komma till henne så det är lugnt=)

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer, men det kommer ett inlägg med bilder senare imorgon kanske om jag har tid:)

Ha det underbart=)

Kommentarer
Postat av: mamma

Berätta vad du tyckte om besöket i familjens kyrka.

2009-09-06 @ 09:24:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0