Har lite rast:)

Det är alltid skönt att ha lite rast när den lille killen sover, jag sitter och tittar på the pacifier, och pratar med mina vänner, både svenska och icke svenska:P haha

Johan sa även att mamma har fått webkamera nu så då kan vi börja prata och se varandra^^ förut har hon ju bara kunnat sett mig.


Jag har fått reda på lite mer om min roliga resa i oktober:D  haha
Här har ni hemsidan och ni vill kika runt=)
http://disneycruise.disney.go.com/
Ska åka på båt disney magic, och på väst sidan.
Sen är det väl bara att klicka runt:)

Idag ska jag träffa Nanti, Ricardo och Stephanie, vet inte riktigt vad vi ska göra men det blir säkert något kul=)

Vet inte vad jag ska skriva mer, har ni några frågor är det bara att ställa dom=)

Ha det underbart


Kommentarer
Postat av: mormor

Hoppas att du vill se o prata med mormor också. Jag har ju en kamera!

2009-09-17 @ 21:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0