Grattis=)

Måste säga grattis till min kusin som fyller år idag=) Sebastian, hoppas att du får en bra födelsedag och många fina presenter:)

Själv har jag det bra här i USA och engelska klassen i måndags, det var jätte kul och bra.
Vi pratade mycket och diskutera, för det hjälper att bli bättre i engelska än att bara sitta och skriva. Så klassen bygger på att prata mycket. Har hört att jag är ganska bra på det så jag ska nog klara det.

Au pair mötet i går var väl ingen höjdare, vi åkte till en park och där fick vi marshmallows och mariekext typ, sen så var det över ganska fort för att parken stängde för att det blev mörkt.
Men hoppas att möterna blir roligare senare.

Idag ska jag va med Toma och vi ska åka till post office, banken och lite sånna "tråkiga" men viktiga saker.
Sen vet jag inte vad vi ska göra, kanske ta en promenad eller något likande:)

Ha det bra=)

Kommentarer
Postat av: Ulle

Har du fixat me bankkonto?

2009-09-16 @ 18:58:13
Postat av: mamma

Har precis kommit hem från kalaset. Tårtan var jättegod. Alla hälsar till dig.

2009-09-16 @ 22:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0