Första månaden i usa=)

Idag är det den 10 september och för en månad sen åkte jag hit till usa, till ett nytt liv här, till nya problem och äventyr.
Och det har jag varit med om,äventyr och problem, man hinner med mycket på en månad.

Jag har kommit till en jättebra familj och jag trivs jätte mycket. Det finns inget större att klaga på direkt.
Mina nya vänner här är underbara, även fast två av dom lämnat, och den tredje kommer lämna snart, men den bästa är kvar här i 2 år så jag kan vara lugn:) Sen har jag ju även min Julia, men hon ska nu byta familj, och vi vet inte vart hon ska bo, jag hoppas hon kommer nära mig:P

Idag när vi gick till lekparken lekte en tjej med löv och min lille börja skratta helt hysteriskt mycket och det var så kul så tillslut börja filma det:P hehe ska lägga in den videon här någon gång om jag kommer på hur man gör.
Någon kanske vet och kan förklara för mig??


Idag ska jag ut och träffa 5 au pairer, alltid kul att lära känna mer folk=)
Så jag ska börja göra iordning mig om en stund.
Och imorgon är det sista jobbdagen det ska bli så skönt att få helg igen, det kommer bli en rolig helg, vi ska ha en överrasknings grillkväll för en kompis som fyller år på söndag, på lördag ska vi till en club i DC, och på dagen ska vi göra iordning maten och träna,. imorgon ska vi till kyrkan det var något speciellt, jag hänger på på allt:P haha det är alltid kul att göra saker med mina kompisar=)

Hoppas ni har det underbart där hemma i sverige, jag trivs jätte bra här, men jag saknar er alla grymt mycket. men det kommer gå fort detta år, det har ju redan gått 1 månad=)
Puss på er alla<3


Kommentarer
Postat av: Malin Å

Ja nu är det en månad sen jag släppte av dig hemma. Vi hade varit ute och åkt och jag sa hejdå. Men vi ses ju igen :D<3

2009-09-10 @ 23:59:31
Postat av: mamma

Grattis till 1 månad. Eller kan man säga så? Jag tycker att det har gått fort, hoppas att du tycker likadant. Du får vara med om så mycket, här hemma lunkar det på som vanligt. Välkommen hem om 11 månader.

2009-09-11 @ 06:58:32
Postat av: Ulle

Är det redan en månad sedan? Tiden går fort.

2009-09-11 @ 07:12:45
Postat av: Coffe

Jag tror jag vet hur man lägger in filmer. Sätt in sladden (kamerasladden)Ha ett särskilt program i datorn. sedan är det bara att köra på. kolla med carro hon kan.

2009-09-11 @ 20:32:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0