Familjemöte

Det är inte så allvarligt som det låter, men jag och mina värdföräldrar satte oss ner och pratade om hur det gick och vad vi kunde göra bättre om det var några problem. Och sen pratade vi lite om att jag behövde åka och fixa mitt SS nummer, och äntligen mina vänner så ska jag göra detta på måndag morgon.

Och det innebär att jag kan skaffa ett bankkonto och körkort.
Så nu behöver ni inte oroa er för det.

Det "problem" vi har i familjen är att de stora barnen kan bli lite respektlösa ibland och nu har vi bestämt att det inte får vara någon tv, wii eller något sådant denna vecka utan de har andra viktigare saker att göra. För att lära sig hur man ska bete sig och annat. Svårt att förklara.

Hahha nu när jag sitter och skriver detta känns det som att jag vill skriva på engelska, jag tänker på engelska och skriver på svenska, det är en konstig känsla, men jag tror det beror på att vi just pratat om detta på engelska och nu ska jag förklara det på svenska:P haha

Pratade med Angelica idag på först msn och sen skype:D var väldigt kul men det hängde sig rätt mycket i slutet så det var rätt jobbigt, jag har kommit på att det måste vara mitt internet som krånglar. För nu krånglar det för alla jag pratar med. Tråkigt, men det är bättre än ingenting.


Saknar mina två bästa vänner<3

Nu ska jag bege mig ut och cykla med mina vänner och sen ska vi till engelska klass=) Ha det underbart=)

Kommentarer
Postat av: mormor

Det är ju ett gott tecken att du tänker på engelska!

Tur att du pratar med oss i Sverige ibland så du kommer ihåg språket ;)Jag ska fixa till min skype så vi kan prata

2009-09-29 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0