Ett gott skratt förlänger livet

Idag är inte mina ögon som dom ska, dom svider och är allmänt jobbiga så jag använder mina glasögon, jag satte på först mina linser men sedan var jag tvungen att gå ner och byta till glasögon, och när jag kom upp igen började den lille pojken skratta åt mig^^ haha han tyckte väl det var konstigt att se mig i glasögonen.

Det var lite roligt faktiskt, lit gulligt också.
Och han har blivit jätte gosig mot mig och det märks att han gillar mig.
Det är jättekul att ta hand om en sån liten pojk:)


Min lilla goding här i usa=) kommer sakna han grymt mkt när jag åker sen

Kommentarer
Postat av: Ulle

En söt liten kille och en söt tjej som tar hand om honom.

Har du blivet blond än eller hoppar du över det?

2009-09-29 @ 17:38:36
Postat av: carro

Livet som aupair verkar jätteskoj! Jag är själv väldigt sugen på det men vet inte riktigt om det skulle vara det rätta, det är min dröm fast ändå tvekar jag på något vis. Hur vet man om man borde åka eller inte? Hur var det för dig?

2009-09-29 @ 18:15:03
URL: http://underkant.blogg.se/
Postat av: carro

det låter ju helt underbart! Du har ingen mailaddress man kan få så kan jag ställa några frågor där?

2009-09-29 @ 18:23:25
URL: http://underkant.blogg.se/
Postat av: Malin Å

Hur kul som helst att prata med er förut idag :) se dig och patrik när han skratta och nu prata :D Syns att du trivs och då blir man glad :D <3

2009-09-29 @ 21:10:57
Postat av: mormor

Han ser ut att vara en likadan goding som kusinen i Ängelholm

2009-09-29 @ 21:14:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0